Monday 23 August 2010

Kayu Ria

Salam.

Cepatnya masa berlalu. Memg la cepat. Aku x buat apa2. Of cos rasa cpat.

Seperti tajuk yg tertera di atas, Kayu Ria ialah lagu yg didendangkan oleh pasukan 5forty2. Oleh sbb lagu tu best, member aku pon cadang la soh buat video untuk lagu tu. Aku memg suke lagu tu. Dgr je trus trbayang music video die.

Tanpa berlengah-lengah, malam tu aku ngan kwn2 laen trus record part2 trtentu untuk video and create video untuk lagu tu. Lame jgk nk buat sume tu. Ade la dlm 7 jam aku buat. Akhirnya, alhmdulillah. Siap jgk. Sama2 kita saksikan music video - Kayu Ria daripada pasukan 5forty2.



Terima kasih kepada Azar sbb kasi idea nk buat video ni. Thanks to Shidiey sbb jd model dlm video ni. Tidak lupa juga kepada Ika sbb prepare sahur kt kami.

Tahniah diucapkan kepada pasukan 5forty2 kerana berjaya membuat lagu yg hebat.

Salam

No comments:

Post a Comment